close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדרך לכוכבי מישלן מתחילה בציוד למסעדות

מערכת שורשכז אב, תשעה12/08/2015

ציוד למסעדות אמור לשמש אותנו לטווח הארוך וכולל מגוון רחב של אפשרויות לרכישה

תגיות:
ציוד מסעדות איכותי
צילום: אתר שף ליין
המאמר מוגש באדיבות שף ליין – ציוד למסעדות: http://www.chef-line.co.il

החלטה על פתיחת מסעדה היא נושא שדורש מחשב רבה. על מנת ליצור עסק משגשג עלינו לחשוב על כל הפרטים. החל מהקונספט של המסעדה, תאורה, תפריט עדכני שיעורר עניין אצל הסועדים ועד לציוד המטבח. כאשר אנו בוחרים את הציוד עלינו לשים דגש על ציוד למסעדות איכותי ומקצועי. ציוד למסעדות אמור לשמש אותנו לטווח הארוך וכולל מגוון רחב של אפשרויות לרכישה. ניתן למצוא ציוד החל מתנורי פיצה, תנורי בישול ואפיה, מקרר, מקפיא ומוצרים משלימים כגון: בלנדר, צ׳יפסר, טוסטרים, קוצץ ירקות ועוד רבים אחרים ושימושיים.

מדוע אנו צריכים ציוד למסעדות איכותי?
כיום, המסעדות מציבות לעצמן רף גבוה יותר מתמיד. תחום האוכל הפך לבילוי משפחות וזוגות וכך גם רמת הציפיות ממנות האוכל עלתה. על מנת להוציא לסועד מנה ברמה גבוה, אין ספק שנדרשת מאיתנו מחשבה ומיומנות כדי להוציא את המנה לשביעות רצונו של הסועד. החל מבחירת חומרי הגלם שעליהם להיות טריים ואיכותיים, שילוב טעמים מפתיע ועד לעיצוב המנה. לכל אחד מהמרכיבים יש השפעה על איכותה של המנה. מה שמייחד את המנה בסופה הוא האיכות של כלל המרכיבים. ככל שנשתמש בציוד איכותי כך המנה שתוגש לסועד תהיה איכותית יותר. היסוד מתחיל בציוד איכותי. כאשר אנו בוחרים בציוד מקררים טוב לדוגמא, כך כל חומרי הגלם ישמרו בטמפרטורה הנכונה. ובאשר לקוצצי הירקות, אין צורך לחתוך ידנית את כל הירקות בתחילת היום, שכן זו פעולה מעייפת וכך גם הירקות מאבדים את טריותם. לכן, אנו יכולים להשתמש בקוצץ ירקות מקצועי על מנת לחסוך זמן בשעות הלחץ ובאמת להדגיש את טריותם של הירקות בכך שנחתוך אותם רק בשעת הצורך ולמנה הנדרשת.

כאשר אנו ניגשים לבחירת ציוד למסעדות, עלינו לבחור חברה איכותית שתוכל לספק לנו את כל הציוד הנדרש. עלינו לוודא שזו חברה מקצועית ואמינה, מכיוון שבמידה וניתקל בבעיה באחד מן המוצרים שרכשנו , נוכל לקבל מענה מסור ויעיל כיצד ניתן לתקן את המוצר. אם זה על ידי טכנאי מוסמך או על ידי החלפת חלקים. לפני שאנו ניגשים לקניה של כלל המוצרים הנדרשים, עלינו להגיע מוכנים ולוודא את גודל המקום שעומד לרשותינו. מכיוון ומדובר במטבח, עלינו למדוד את שטח המקום ולפי אורכו ורוחבו עלינו להתאים את הציוד הנדרש כך שכלל המוצרים שאנו צריכים כדי להעמיד מטבח על תילו, ייכנס וגם ישאיר לנו מספיק מקום מרווח כדי לבשל בנוח. כל זאת, על מנת שנתייעל בעת בחירת הציוד הנדרש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה